en tanke

Du læser en tråd i debat > madital.dk

en tanke
Jeg tænkte at hvis nu man var nogle brugere der boede tæt ved hinanden og der var en der var rigtig velbevandret i brugen af siden her, kunne man så forestille sig at man kunne mødes, så sådan en som mig(der ikke er helt skarp i det)kunne få et kursus i det man var i tvivl om. Kunne det være interessant eller er det kun mig der syntes det c;)
Sanne
16 år23. juli 2008 kl. 10:08
re: en tanke
Jeg ville gerne give dig et kursus. Bor du på fyn? det gør jeg. Men ellers kan du bare spørge herinde, der er altid nogle der vil svarer og så er der flere der får glæde af svarerne
16 år23. juli 2008 kl. 16:24
Hej Kirsten.
Ja jeg bor på fyn. Det er mere fordi nogle gange er det nemmere når man ser det vist, end når det er beskrevet
Sanne
16 år23. juli 2008 kl. 16:27
Jeg bor i assens så hvis du bor i nærheden er d velkommen. her er min mailadresse så kan vi udveksle adresser der qtilemand@hotmail.com
16 år24. juli 2008 kl. 09:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });