#1 af sommersol (slettet)
BMI grænse
Du læser en tråd i debat > madital.dksommersol (slettet)
BMI grænse
Hej Lone. Kan man ikke få det lavet sådan at man kan sætte mål der får en under BMI grænsen? Nogle er jo lidt anderledes byggeet, så der ikke sker noget ved det :)
16 år10. juli 2008 kl. 17:27
Pokemom (slettet)
re: BMI grænse
enig...
men jeg har sat mit mål på grænsen...så bevæger jeg mig bare under...
men jeg har sat mit mål på grænsen...så bevæger jeg mig bare under...
16 år10. juli 2008 kl. 19:38
sommersol (slettet)
Ja det har jeg også gjort, men så kan den bare ikke rigtig regne ud hvor meget man skal være i underskud hver dag. Kun til den grænse der.
16 år10. juli 2008 kl. 20:25
Pokemom (slettet)
næ... det kan man jo så regne sig frem til. 3000 KJ underskud svarer til ca. 100 gram
16 år10. juli 2008 kl. 22:23
sommersol (slettet)
gør det?.. så må jeg hellere prøve at regne lidt på det :)
16 år10. juli 2008 kl. 22:51
Lone
administrator
administrator
Et BMI på mindst 18,5 er WHO's anbefalinger.
Der må være en grund til, at de har sat denne grænse, og jeg føler at jeg bliver nødt til at beskytte brugere af programmet, som har en uhensigtsmæssig brug heraf - simpelthen til at blive for tynde ...
Programmets målgruppe er ligeledes overvægtige personer, som har brug for hjælp til at tabe sig.
Så umiddelbart må det desværre blive et nej til, at der kan sættes en anden grænse.
Mvh Lone
Der må være en grund til, at de har sat denne grænse, og jeg føler at jeg bliver nødt til at beskytte brugere af programmet, som har en uhensigtsmæssig brug heraf - simpelthen til at blive for tynde ...
Programmets målgruppe er ligeledes overvægtige personer, som har brug for hjælp til at tabe sig.
Så umiddelbart må det desværre blive et nej til, at der kan sættes en anden grænse.
Mvh Lone
16 år11. juli 2008 kl. 22:42