Fisk
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
re: Fisk
hej lone
min viser også at jeg har indtaget 7g fisk. og jeg har heller ikke indtaget fisk endnu i denne uge. heller ikke i søndags og i sidste uge passede indtaget heller ikke hos mig.
kan du hjælpe
tak
lise
min viser også at jeg har indtaget 7g fisk. og jeg har heller ikke indtaget fisk endnu i denne uge. heller ikke i søndags og i sidste uge passede indtaget heller ikke hos mig.
kan du hjælpe
tak
lise
16 år7. juli 2008 kl. 17:53
Lone
administrator
administrator
Ok - jeg kigger på det.
Mvh Lone
Mvh Lone
16 år7. juli 2008 kl. 18:15
Kirsten P (slettet)
Jeg vil også slutte mig til dem hvor fisken viser
helt forkert.
Jeg har ikke været helt så flittig herinde, men den nye med motion/måltid kan jeg heller ikke rigtig få noget af.
Det er kun sorte streger så det er kun mellemmåltider jeg får
Kan det også passe at vi kun får smileys i den første når vi lige rammer nøjagtig kalorieindtag.
helt forkert.
Jeg har ikke været helt så flittig herinde, men den nye med motion/måltid kan jeg heller ikke rigtig få noget af.
Det er kun sorte streger så det er kun mellemmåltider jeg får
Kan det også passe at vi kun får smileys i den første når vi lige rammer nøjagtig kalorieindtag.
16 år8. juli 2008 kl. 13:10
Lone
administrator
administrator
Hej Kirsten P,
Hvis du kun ser sorte streger kan det skyldes, at din graf strækker sig over for lang en periode.
Prøv at begrænse dagene ved at indtaste "fra dato" og "til dato" med et mindre interval.
På den måde kan du blot få et udsnit af dit mål eller hele din periode vist herinde - uden at skulle ændre på målet.
Mvh Lone
Hvis du kun ser sorte streger kan det skyldes, at din graf strækker sig over for lang en periode.
Prøv at begrænse dagene ved at indtaste "fra dato" og "til dato" med et mindre interval.
På den måde kan du blot få et udsnit af dit mål eller hele din periode vist herinde - uden at skulle ændre på målet.
Mvh Lone
16 år8. juli 2008 kl. 13:34
Kirsten P (slettet)
mange tak, så simpelt og det havde jeg aldrig regnet ud.
16 år8. juli 2008 kl. 15:08
Lone
administrator
administrator
Så er teksten til fisken rigtig.
Systemets beregningsdatoer var som de skal være, men der var rigtigt nok fejl i teksten. Så I vil ikke se ændringer i antallet af gram fra tidligere - kun teksten. Det går altså ikke fra søndag til søndag, men x antal uger tilbage fra dags dato.
Beklager fejlen :-(
Mvh Lone :-)
Systemets beregningsdatoer var som de skal være, men der var rigtigt nok fejl i teksten. Så I vil ikke se ændringer i antallet af gram fra tidligere - kun teksten. Det går altså ikke fra søndag til søndag, men x antal uger tilbage fra dags dato.
Beklager fejlen :-(
Mvh Lone :-)
16 år12. juli 2008 kl. 00:08
Frk Jakob (slettet)
også et spørgsmål til fiske indtag. Mit indtag stiger og stiger, regner den gennemsnittet ud pr. uge eller hvordan? jeg kan ikke lige gennemskue det... Og hvorfor står der 200-300 gr, når den er glad selvom man spiser mere? jeg elsker fisk og spiser det gerne dagligt, det er vel positivt... Måske burde teksten være minimum 200 gr/uge eller noget i den stil? Men du har sikkert en super forklaring på hvorfor det er som det er nu...
Tak for et kanon site...
Tak for et kanon site...
16 år18. juli 2008 kl. 23:10
Lone
administrator
administrator
Hej jannej,
Tak :-)
Det er rigtigt, at gennemsnittet bliver regnet ud pr. uge for fisk. Datoerne (fra og til) står under første kolonne (=dit indtag).
Jeg går ud fra at 200-300gram er et minimum, så smileyen er glad, når man spiser over 200gram. Jeg har ikke læst om et maksimum.
Jeg har desværre ikke nogen super forklaring på det anbefalede interval.
Mvh Lone
Tak :-)
Det er rigtigt, at gennemsnittet bliver regnet ud pr. uge for fisk. Datoerne (fra og til) står under første kolonne (=dit indtag).
Jeg går ud fra at 200-300gram er et minimum, så smileyen er glad, når man spiser over 200gram. Jeg har ikke læst om et maksimum.
Jeg har desværre ikke nogen super forklaring på det anbefalede interval.
Mvh Lone
16 år20. juli 2008 kl. 22:46
Først tak for et rigtig godt site!
Jeg har et spørgsmål til fisk indtaget - jeg tror der er noget galt med visningen af dette. Jeg har ikke indtaget noget fisk hverken i dag eller i går, men i min oversigt står der ar jeg har indtaget 280 gram fra søndag i uge 27 til søndag i ige 28.
Det kan godt være at jeg har lavet noget galt - kan bare ikke finde ud af hvad det skulle være. Sidste uge var det også misvisende.
Kan du hælpe.
Tak
Bettina