Rette tidligere dage

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Rette tidligere dage
Hej hej...

Jeg har forgæves forsøgt at rette noget af det mad jeg har spist i går, men rettelserne fremgår ikke af dagbogen. De er der derimod hvis jeg går ind for at rette igen... Hvad går galt?

Anne
16 år30. maj 2008 kl. 10:38
re: Rette tidligere dage
For mig virker det fint?
Jeg går ind på dagbog... klikker på den lille blyant ud for den dag jeg vil rette - og vupti: så kommer listen for den ønskede dag :)
Når du har slettet / tilføjet, så husk at trykke gem :)

16 år30. maj 2008 kl. 10:47
Hey Kaktus

Det er præcis det jeg har gjort, og når jeg klikker ret igen og kigger på listen står den også som rettet - men når jeg så kigger inde i dagbogen er det de gamle indtastninger jeg kan se. Og jeg har trykket gem. Underligt...

A.
16 år30. maj 2008 kl. 12:35
Mystisk?
Måske kan Lone give dig et svar / en løsning?
16 år30. maj 2008 kl. 12:49
Når du står i dagbogen så prøv at trykke f5, måske din pc finder den allerede fundne side frem igen, og bare skal have den fornyet.
16 år30. maj 2008 kl. 13:23
Problem løst! =) Jeg skulle bare slå 'udspecifér opskrift' fra under 'Info > mad'. Min liste var faktisk rettet (jeg havde lavet en masse enkeltting om til en opskrift), men fordi den viste ingredienserne enkeltvis, og ikke de samlede kcal for opskriften, lignede den bare den gamle liste på en prik (fik I den?) =)

A.
16 år30. maj 2008 kl. 13:28
hov, det var jeg faktisk ikke engang klar over - det med at den slår opskrifterne sammen i dagbogen

er det fint nok? eller vil I gerne have begge muligheder?

mvh Lone

mit første bud ville også have været F5, så super at du lige skriver, hvad du har fundet ud af :-)
16 år30. maj 2008 kl. 19:47
Hej Lone

Jeg synes det er fint at begge muligheder er der - men det var ved et tilfælde jeg fandt det sted man slår det til/fra. Det kunne måske stå som en lille OBS det sted man "komponerer" opskriften...!?

Super side ellers... jeg er hooked efter 2 dage :)

Anne
16 år30. maj 2008 kl. 23:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });