#2 af Kirsten P (slettet)
Beregnet vægttab = faktisk vægttab
Du læser en tråd i debat > madital.dkKirsten P (slettet)
re: Beregnet vægttab = faktisk vægttab
ja sådan er det ikke for alle.
Efter madital skulle jeg i hele min aktive mål periode havde tabt 14,7 kg og jeg har tabt 5kg øv. Jeg ville ellers have været færdig hvis det passede.
Efter madital skulle jeg i hele min aktive mål periode havde tabt 14,7 kg og jeg har tabt 5kg øv. Jeg ville ellers have været færdig hvis det passede.
16 år29. maj 2008 kl. 13:57
Kaktus (slettet)
Se, det tænkte jeg jo nok :)
Altså, at jo længere tid man har været på, jo større udsving.
Men mon ikke også det skyldes, at man ikke er lige flittig hele tiden til at taste?
Skal på en uges ferie til Grækenland i Juli. Har ingen planer om, at notere hvad jeg spiser, omend jeg har store planer om at holde igen ;)
Altså, at jo længere tid man har været på, jo større udsving.
Men mon ikke også det skyldes, at man ikke er lige flittig hele tiden til at taste?
Skal på en uges ferie til Grækenland i Juli. Har ingen planer om, at notere hvad jeg spiser, omend jeg har store planer om at holde igen ;)
16 år29. maj 2008 kl. 14:02
Kirsten P (slettet)
jeg har indtastet 125 dage ud af 150 dage., og må indrømme at det især er her på det sidste det kniber lidt med indtastningen.
De dage jeg indtaster, snyder jeg ikke for det er jo kun mig selv jeg snyder.
Jeg vil hellere ikke skrive ned når jeg forhåbentlig snart skal til Grækenland i uge 24. Vi regner med at tage en afbudsrejse.
De dage jeg indtaster, snyder jeg ikke for det er jo kun mig selv jeg snyder.
Jeg vil hellere ikke skrive ned når jeg forhåbentlig snart skal til Grækenland i uge 24. Vi regner med at tage en afbudsrejse.
16 år29. maj 2008 kl. 23:19
Da jeg er forholdsvis ny her - er jeg kun lige ved at finde rundt i alle funktionerne :)
Jeg har tastet mad & motion ind i 11 dage. Har forsøgt at være rimelig udførlig - også med "synderne"
Når jeg ser på den samlede smiley-oversigt for perioden, er de temmelig sure (kan kun præstere glade smileys for væskeindtag & fibre), men....
Når jeg ser nederst, har madital beregnet mit samlede vægttab til 2,3 kg over hele perioden, og det er dælme lige nøjagtigt hvad vægten rent faktisk viser !
Ville bare dele denne aha-oplevelse :)