Vejer kun 1 kg.
Du læser en tråd i debat > madital.dkkp08
re: Vejer kun 1 kg.
Hej Helle
Du går ind under profil - velkommen, og taster den korrekte vægt, så retter den sig med det samme - har selv prøvet det samme.
Fortsat go' aften
Du går ind under profil - velkommen, og taster den korrekte vægt, så retter den sig med det samme - har selv prøvet det samme.
Fortsat go' aften
16 år22. maj 2008 kl. 19:29
kp08
Ups - glemte at skrive, at du helst skal gøre I DAG, ellers blive din kurve ved med at se mærklig ud!!!!!
16 år22. maj 2008 kl. 19:29
bruger slettet
Hej kp08.
Jeg tastede min korrekte vægt ind med det samme, men det hjalp desværre ikke! :(
Og jeg kan se at kurven stadig ser underlig ud.... ØV!
Måske jeg på en eller anden måde kan starte forfra...?
MVH
Helle
Jeg tastede min korrekte vægt ind med det samme, men det hjalp desværre ikke! :(
Og jeg kan se at kurven stadig ser underlig ud.... ØV!
Måske jeg på en eller anden måde kan starte forfra...?
MVH
Helle
16 år23. maj 2008 kl. 20:47
Lone
administrator
administrator
Hej Helle,
Jeg har slettet din vægt den 21. maj - den stod til 1 kg :-)
I kan altid foretage ændringer for tidligere dage ved at klikke på den lille dato under logoet ... på næste skærmbillede kan I så indtaste den nye dato. Skærmbillederne ligner hinanden, men der indtastes altid for den dato der står under logoet.
Mvh Lone
Jeg har slettet din vægt den 21. maj - den stod til 1 kg :-)
I kan altid foretage ændringer for tidligere dage ved at klikke på den lille dato under logoet ... på næste skærmbillede kan I så indtaste den nye dato. Skærmbillederne ligner hinanden, men der indtastes altid for den dato der står under logoet.
Mvh Lone
16 år23. maj 2008 kl. 21:36
bruger slettet
Tusind tak Lone. :)
16 år5. juni 2008 kl. 15:24
Og nu ser min kurve jo heeeelt mærkelig ud.
Kan jeg på nogen måde slette det tal jeg fejlagtigt fik tastet ind?
PFT
;)