indtastning af mad og mortion

Du læser en tråd i debat > madital.dk

indtastning af mad og mortion
Jeg når ofte ikke at indtaste min aftensmad, og derved får jeg jo en ret skæv energibalance for den dag.

Kan man overhovedet gå fx. en dag tilbage og tilføje fx sin aftensmad?

Hvad gør i andre? Taster i bare det hele ind dagen efter, så I i princippet hele tiden er en dag "bagefter"?

Mvh
Karen26
16 år22. maj 2008 kl. 10:36
re: indtastning af mad og mortion
Jeg har lige fundet ud af, hvordan man "gør" ;-)
16 år22. maj 2008 kl. 10:41
Godt spørgsmål. Er ny her, og troede bare det var mig, der ikke kunne finde ud af det.... ;)
Jeg synes også, at det ville være en rigtig god ide, hvis man kunne tilføje i tidligere dage.
Jeg arbejde f.eks. fra 15-24 og når jeg kommer hjem kan jeg ikke indtaste evt. ændringer til dagen :(
16 år22. maj 2008 kl. 10:42
HURRA - kan du forklare mig hvordan? Tak , kloge ;)
16 år22. maj 2008 kl. 10:42
Fandt det under en anden tråd :)
16 år22. maj 2008 kl. 10:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });