Forum for gamle tabere
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
re: Forum for gamle tabere
hej iakob
det lyder som en knald god idé.
det kan jeg kun tilslutte mig.
lise
det lyder som en knald god idé.
det kan jeg kun tilslutte mig.
lise
16 år22. maj 2008 kl. 15:52
Så... allerførst: TAK til dig, Lone, for at have lavet denne hjemmeside. Jeg er overbevist om at siden lige netop gav mig det redskab jeg skulle bruge - det redskab der passer til mit sind og temperament - og uden denne side tror jeg slet ikke jeg ville være kommet så langt. Du har hermed 22 kilo og 800 gram mere på samvittigheden ;-)
Dernæst: jeg ved godt at denne hjemmeside primært er for folk som vil tabe sig. Men jeg tror at for mit vedkommende ville det være rigtig godt at kunne vende tilbage i ny og næ (jeg bliver herinde et stykke tid indtil jeg synes jeg har styr på min mad og motion og jeg regner med at fortsætte med at regisrere vægten for al evighed). Men det ville være dejligt at have et sted at "mødes" med de andre gamle - et sted hvor man kan snakke om ting som vedkommer vedligehold af vægt, et sted hvor indlæg fra gamle tabere let kan findes og hvor man ikke "forstyrrer" dem som kæmper lige nu. Kort sagt, et forum for gamle tabere. Den kunne hedde "Vægtvedligehold" eller "Gamle brugere".
I første omgang er min idé at lave en månedlig vejedag, så dem der har den lyst og det behov stadig kan melde ind og fortælle hvordan det går. Men også et sted hvor man kan fortælle om sit liv - vi har jo delt lidt af hvert med hinanden gennem dette forum.