Opskrifter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Opskrifter
Hej Lone! Først og fremmest tak for en super side!
Jeg har et forslag mht. egne opskrifter: at det er muligt at indtaste dem i andre opskrifter. Jeg har f.eks. lavet min egen müsli. Den bruger jeg også, når jeg bager o.l. Det ville være meget overskueligt, hvis jeg lige kunne taste ind, hvor mange gram af den, jeg smider i.
Håber, at det kan lade sig gøre...
19 år13. juni 2005 kl. 10:21
re: Opskrifter
Hej!
Jeg efterlyser noget i samme stil dvs hvis jeg laver en egen opskrift som fx. müesli som her nävnt - at jeg så kan gå ind under "indtast mad" og välge en liste med mine egne varer/opskrifter og bare angive hvormange gram af denne som jeg spiser. Det ville virkelig väre genialt!

...Stor ros til denne site... er en hengiven FAN ! Denne side har jeg drömt om länge! Tak og fortsät med det geniale arbejde!

/ Charma
19 år16. juni 2005 kl. 12:08
re: re: Opskrifter
Hej igen...der var jeg lidt hurtig!
Jag har nu set att dette er muligt under "indtast mad"... der er 3 små knapper ved siden af vare navnet....så klikker man på 3´eren ser man sine egne opskifter... markérer og fylder i hvormange gram af denne vare man spiser....
...OUTSTANDING! tak!
/ C
19 år16. juni 2005 kl. 12:12
re: re: re: Opskrifter
Ja, man kan indtaste det under indtaget mad - men ikke under en ny opskrift... f.eks. når man bager...
19 år17. juni 2005 kl. 09:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });