Først og fremmest tak for en kanon side - opdagede den ved en tilfældighed, men er nærmest blevet afhængig :-)
Har dog oplevet et problem. Når jeg går tilbage på tidligere datoer, så mangler der oplysninger... Selvom jeg har drukket 2.500 vand, så er der stadig en trist smiley. Mit kalorieindtag figurerer også lavere, end det rent faktisk er....??
Nu jeg er i gang, har jeg et andet forslag: en "mellem-fornøjet" smiley, der illustrerer noget midt imellem de to nuværende. Nogle gange mangler der kun ét gram for at nå det ideelle. Så virker den triste smiley MEGET trist...! :-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Har dog oplevet et problem. Når jeg går tilbage på tidligere datoer, så mangler der oplysninger... Selvom jeg har drukket 2.500 vand, så er der stadig en trist smiley. Mit kalorieindtag figurerer også lavere, end det rent faktisk er....??
Nu jeg er i gang, har jeg et andet forslag: en "mellem-fornøjet" smiley, der illustrerer noget midt imellem de to nuværende. Nogle gange mangler der kun ét gram for at nå det ideelle. Så virker den triste smiley MEGET trist...! :-)
Endnu en gang tak for en super side!!