Statistik over mineral- og vitaminindhold i det, jeg har spist?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Statistik over mineral- og vitaminindhold i det, jeg har spist?
Er der mon en "superbruger", der kan hjælpe mig?

Jeg er ved at finde ud, hvor mange funktioner der faktisk er i "Mad i tal"-programmet. Jeg ved nu, at jeg kan se, hvordan mit daglige indtag af vitaminer og mineraler har været set i forhold til de officielle anbefalinger - og det er interessant. Er det også muligt at se, hvordan ens vitamin- og mineralindtaget har været over fx en uge eller en måned? HVIS det er muligt, kan man jo justere kosten, så man over en lidt længere periode bliver dækket ind...
Jeg ved godt, at jeg "bare" kan spise en vitaminpille...men jeg vil hellere spise de naturligt forekommende vitaminer og mineraler..
Futura

16 år18. april 2008 kl. 19:48
re: Statistik over mineral- og vitaminindhold i det, jeg har spist?
ja du kigger bare lige op over hvor du vælger vitaminer eller mineraler, så ser du at du kan vælge imellem i dag, aktivt mål, 1 uge, 4 uger, fordelt over måltder
16 år18. april 2008 kl. 22:16
Den funktion havde jeg slet ikke set før, tænker at jeg nok bør have et tilskud
16 år18. april 2008 kl. 22:35
Mange tak for hjælpen!
Hav en god weekend - Futura
16 år19. april 2008 kl. 09:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });