#2 af Frk M (slettet)
Hall of fame?
Du læser en tråd i debat > madital.dkFrk M (slettet)
re: Hall of fame?
Selv om jeg har langt igen synes jeg det er en god idé.
Tror måske også det kan være med til at holde folk lidt i ørerne (frivilligt) når de har nået deres mål. Det vil da også være rart hvis nogle af demder har nået deres mål kigger ind og kommer med råd en gang imellem
Tror måske også det kan være med til at holde folk lidt i ørerne (frivilligt) når de har nået deres mål. Det vil da også være rart hvis nogle af demder har nået deres mål kigger ind og kommer med råd en gang imellem
16 år7. april 2008 kl. 14:37
tynd74
super ide. den er jeg med på.
en hjælp til at holde vægten ;O)
lise
en hjælp til at holde vægten ;O)
lise
16 år7. april 2008 kl. 15:48
claus (slettet)
Det kunne da være fantastisk at have som mål - og så kan nye medlemmer også se, hvor meget det er lykkedes for andre at tabe sig. Det må da virke motiverende...
16 år7. april 2008 kl. 19:59
Altså af folk som har nået deres endelige mål.
Så kunne der stå startvægt, slutvægt, starttid, sluttid og evt en kommentar fra brugeren det handler om - som siger noget om den fulgte strategi.
Det betyder også at du kan prale med hvor mange kilo der er røget af.
Og måske et newsletter som blev sendt ud til gamle brugere om at gå ind engang imellem og skrive lidt om hvordan det går med at holde formen. Dette newsletter skulle man naturligvis selv melde sig til. På den måde kan man måske også holde sin profil åben? Og det vil da helt sikkert hjælpe til at man ikke tager alle kiloerne på igen.