#2 af Lone (administrator)
Vedr skridttælling
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Vedr skridttælling
Antal skridt bliver ikke medtalt som motion.
Hvis dagene nogenlunde ligner hinanden kan du indtaste motionslister (se under motion). Der kan du oprette en generel dag/eller bare nogle få aktiviteter, som du kan genbruge for hver dag.
Jeg håber det kan lette taste-arbejdet bare en smule :-)
Mvh Lone
Hvis dagene nogenlunde ligner hinanden kan du indtaste motionslister (se under motion). Der kan du oprette en generel dag/eller bare nogle få aktiviteter, som du kan genbruge for hver dag.
Jeg håber det kan lette taste-arbejdet bare en smule :-)
Mvh Lone
16 år2. april 2008 kl. 21:29
vibeke (slettet)
Hej Lone
Mange tak for dit svar. Det vil jeg bestemt benytte mig af.
Jeg kan jo prøve mig lidt frem - med forskellige indtastninger.
Tak for dit hurtige svar.
Mvh Vibeke
Mange tak for dit svar. Det vil jeg bestemt benytte mig af.
Jeg kan jo prøve mig lidt frem - med forskellige indtastninger.
Tak for dit hurtige svar.
Mvh Vibeke
16 år2. april 2008 kl. 21:55
Dorte1864 (slettet)
Hej Lone,
Er der muligt at få søge-funktionen tilknyttet på siden, hvor vi kan indtaste motionslister?
Jeg har flere gange været inde for at ville lave en "standarddag", men kan ikke helt finde det jeg skal bruge uden søge-funktion.
Er der muligt at få søge-funktionen tilknyttet på siden, hvor vi kan indtaste motionslister?
Jeg har flere gange været inde for at ville lave en "standarddag", men kan ikke helt finde det jeg skal bruge uden søge-funktion.
16 år3. april 2008 kl. 12:13
Ville lige høre om skridt - hvis man taster dem ind bliver de så ikke registreret under sin motion? Eller skal jeg selv dele det ud?
Jeg er førtidspensionist og er hjemme hele dagen og laver mange ting i løbet af en dag - det bliver til mange forskellige indtastninger - kan det evt gøres på en nemmere el mere overskuelig måde????
På forhånd tak for jeres svar.
Mvh Vibeke