Tastatur frem for mus

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Tastatur frem for mus
Jeg bruger meget mit tastatur istedet for mus og i den forbindelse irritererer det mig under indtast mad at den hopper direkte fra vare til vægt på vare - kunne den ikke stoppe i det felt hvor man vælger morgenmad, frokost osv ? som det er nu er jeg nødt til at skulle have musen derop og klikke..
Kan I forstå hvad jeg mener ?
16 år21. marts 2008 kl. 22:16
re: Tastatur frem for mus
Det har jeg også tænkt på - jeg foretrækker også, hvis jeg kan undgå at bruge musen - hvilket gør at jeg ofte glemmer måltidet og må derind igen...
16 år21. marts 2008 kl. 22:50
Jeg valgte at lade markøren hoppe direkte fra vare til vægt fordi man ofte bare vil vælge ét måltid ad gangen - eller tager jeg lidt for meget ud fra mit eget brug her?

Da jeg brugte programmet i en længere periode var jeg nærmest inde og taste ind efter hvert måltid, og på den måde er der jo kun brug for at vælge måltidet én gang - dermed tænkte jeg, at det ville være irriterende at skulle vælge hver gang :-) (fordi valget bare ville være det samme)

Men det kan godt være, at det er er bedre at den gør holdt ved måltidet? Man kan jo selvfølgelig bare trykke enter to gange i træk :-)

Mvh Lone
16 år21. marts 2008 kl. 23:03
Jeg synes frede og claus har ret. Det virker også mere intuitivt at der er tabstop på måltidsfeltet mellem vare og vægt, da den ligger imellem dem på skærmbilledet.

2 tabs.. er noget hurtigere end musen :)
16 år22. marts 2008 kl. 07:16
Ja håber det bliver lavet sådan at den stopper så man kan vælge måltid.. det irriterer også hvis man har glemt at vælge noget så tager det lang tid at ændre da man ikke kan vælge det som står der i forvejen :-(
16 år29. marts 2008 kl. 19:31
Programmet et nu ændret til at stoppe ved måltid ved indtastningen af mad.

Frede> samtidig har jeg ændret problemet med "det i forvejen valgte" :-)

Mvh Lone
16 år30. marts 2008 kl. 19:22
Du er da bare en skat :-))))
16 år30. marts 2008 kl. 19:40
Hej Lone
tusind tak for et super veldesignet program. Jeg har været med siden 80'erne med den slags, og jeg synes dit program suverænt har imponeret mig mest.
Mht. min pt. nævnte problem med TAB-path har jeg opdaget er det er browserrelateret. Den ideelle path virker i Safari til Mac, hvorimod den underlige path jeg har rapporteret ses i Firefox til Mac.
Firefox, Safari, og Internet Explorer virker perfekt med korretkt path.
Hvorimod det altså suverænt er Firefox på MAc, der har den underlige path.
16 år8. november 2008 kl. 20:24
re: Tastatur frem for mus RETTELSE
Firefox, Safari, og Internet Explorer virker perfekt med korretkt path
TILFØJET: i Windows.
16 år8. november 2008 kl. 20:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...