vitaminpillen og fiskeolien

Du læser en tråd i debat > madital.dk

vitaminpillen og fiskeolien
Hej. Jeg spiser ikke meget fisk til daglig da jeg ikke bryder mig så meget om det. Men til gengæld spiser jeg fiskeoliekasler og vitaminpiller så jeg får de ting min krop har brug for.
Hvordan taster man det ind?

På forhånd tak for svar.
16 år21. marts 2008 kl. 15:13
re: vitaminpillen og fiskeolien
Hvis du under "mad" vælger "ny vare" så kommer der en formular frem til at indtaste madvarer.

Men oppe i toppen af den står der "vil du indtaste et kosttilskud". Kilk på den og så får du en formular frem, der passer til kosttilskud...
16 år21. marts 2008 kl. 16:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });