Fantastisk side!

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fantastisk side!
Sådan en side har jeg lige ledt efter.
Hvor er den grundig, og dog overskuelig. Kan næsten ikke få armene ned :-D
Er lidt mere fortrøstningsfuld omkring mit vægttab nu!
19 år30. maj 2005 kl. 18:06
re: Fantastisk side!
Hej anonyme

Jeg er også selv meget glad for denne side. Der er mange der skrive inde i "Vægttab" og der støtte vi hinanden med gode råd, skulderklap og et kærlig spark bagi når det er nødvendigt.

Så meld dig ind, få en bruger og bliv én af os. Og velkommen til når du dukker op igen.

Knuz Marianne
19 år30. maj 2005 kl. 18:37
re: Fantastisk side!
Jeg er også rigtig rigtig glad for at jeg fandt denne her side for et par dage siden! Det er sådan et sted jeg har ledt efter! Har tabt mig 19 kg. på egen hånd, nu mangler der lige 10 mere.. det er en del lettere med lidt hjælp.. i hvert fald mere overskueligt med de beregninger man kan taste ind.. så thumbs up!!
19 år14. juni 2005 kl. 16:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });