Hej Lone Superfin hjemmeside. Jeg har brugt den i en lille uges tid nu - og tror jeg bliver glad for den. Lige nu har jeg egenligt bare et spøgsmål/ønske til siden. Ang. "log ud" så virker det knap så brugervenligt, at man skal ind over profil-siden for at logge ud. Var der ikke muligt, at gøre denne funktion mulig alle steder på sitet??? Mange hilsener fra Lotte
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Superfin hjemmeside. Jeg har brugt den i en lille uges tid nu - og tror jeg bliver glad for den.
Lige nu har jeg egenligt bare et spøgsmål/ønske til siden.
Ang. "log ud" så virker det knap så brugervenligt, at man skal ind over profil-siden for at logge ud. Var der ikke muligt, at gøre denne funktion mulig alle steder på sitet???
Mange hilsener fra Lotte