ikke adgang til internet hver dag

Du læser en tråd i debat > madital.dk

ikke adgang til internet hver dag
Hej. Jeg har været uden adgang til internettet i nogle dage og jeg kan ikke få den til at skrive maden og motionen ind for de dage jeg mangler. Hvad gør jeg for at få den til det?
Jeg har nemlig motioneret en del, og vil gerne vide hvilken indflydelse det mad jeg har spist har haft på det.
mvh line
line_kyndi@forum.dk
16 år11. marts 2008 kl. 09:52
re: ikke adgang til internet hver dag
Hej Line,

Du ændrer datoen ved at klikke på den lille dato under logoet (oppe i venstre hjørne). Her kommer du til et skærmbillede, hvor du kan ændre datoen til en anden.

Den dato, der indtastes for, vil altid vises under logoet.

Husk at datoen skal være på formen: dd-mm-åååå (f.eks. 19-02-2008)

Mvh Lone
16 år11. marts 2008 kl. 11:40
re: ikke adgang til internet hver dag
Hejsa...

Hvis du logger dig af, og derefter siger at du er besøgende, så får du faktisk en meget god beskrivelse af hvordan man gør, netop det du spørger om... De beskriver det vist som en rundvisning i madital.dk...

Held og lykke med det hele...

Vh List....
16 år12. marts 2008 kl. 09:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });