Spinning som motion

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Spinning som motion
Hej. Rigtigt godt site - havde selv fundet fødevaredatabasen og lavet et skema i excel til at holde styr på mit eget energi-indtag - indtil jeg fandt dette, der klarer det hele for mig - os så på en nem og overskuelig måde - dejligt.
Jeg savner spinning som motion - ved godt der er noget der hedder cykling med forskellige intensiteter, men det er svært at sige til spinning om man kører 25 eller 30 km/t. Forstår ikke at spinning mangler, når man samtidig kan finde ting som: Bygge igloo ......????? Hvor tit er det lige vi gør DET????? :o)
17 år6. marts 2008 kl. 21:16
re: Spinning som motion
Tænker også tit over den med at "trække fly i hangar"
17 år7. marts 2008 kl. 00:49
Ja jeg ved godt, at jeg har taget det hele med - det er egentlig bare så man kan sammenligne lidt for sjov :-)

Angående spinning har jeg ikke nogle værdier på aktiviteten, desværre. Jeg har ellers ledt en del efter det. Men brug cykling i et højt tempo, det er det bedste jeg kan sige på nuværende tidspunkt.

Ellers hvis I finder nogle MET (metabolic equivalent) værdier på spinning, må I meget gerne sige hvor :-)

Mvh Lone
17 år8. marts 2008 kl. 15:19
For spinning kan man oprette en "Fri træning (speciel)" og herunder indtaste den mængde energi man har forbrændt - det siger spinningcyklen vist ret præcist. I hvert tilfælde den cykel jeg har prøvet. På den måde får man det nøjagtige tal ind i programmet.
17 år13. marts 2008 kl. 10:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...