KJ-mængde

Du læser en tråd i debat > madital.dk

KJ-mængde
Hej
Hvordan finder jeg ud af hvor mange kj jeg skal indtage om dagen, hvis jeg vil tabe 1 kg. om ugen?

Hvor kan jeg læse det her på siden?

Hilsen Henriette
16 år21. februar 2008 kl. 10:35
re: KJ-mængde
Du går ind under menupunktet "Profil" og vælger "mål" - her vælger du at sætte dig et nyt mål. Dit mål er hvormeget du ønsker at tabe dig over hvor lang tid. Programmet sætter dog nogle begrænsninger på hvor meget du kan tabe dig i forhold til den tid du har valgt. Denne begrænsning er sat i forhold til hvor meget man bør tabe sig. Det er jo ikke sundt at tabe sig alt for hurtigt.
Men prøv det så vil programme hjælpe dig til over meget underskud du skal have rent kaloriemæssigt. Hvor megt underskud du skal have er at finder under Info --> oversigt.
16 år21. februar 2008 kl. 11:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });