Indtastning / ændring af vægt?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indtastning / ændring af vægt?
Hej - jeg begyndte herinde for noget siden og indtastede den gang min daværende vægt.
MEN nu er jeg tilbage, naturligvis som samme bruger men i mellemtiden har jeg taget på.
Hvordan ændrer jeg indtastningen til den vægt som er mit udgangspunkt idag og grunden til at jeg sidder her.
Jeg bliver lidt "muleagtig" når jeg ønskes tillykke når jeg logger mig ind - jo tak, jeg har taget flere kilo PÅ!!!!!

De bedste hilsener Lene Gammelmor
16 år11. februar 2008 kl. 13:09
re: Indtastning / ændring af vægt?
Du skal ind og rette i din profil og rette vægt og mål

Ked af at se dig igen - på den positive måde :-)

Held og lykke
16 år11. februar 2008 kl. 13:20
Ved du hvad - jeg må ha fået kalorier på øjnene....men jeg kan se alt mulig andet jeg kan rette på i "ret profil".Det eneste jeg ikke kan se er nogen rubrik til vægt dvs ejheller et sted jeg kan rette.
HM - skal jeg oprette mig som helt ny bruger, tror du?
KH Lene Gammelmor
16 år11. februar 2008 kl. 14:24
Hej Lene

Nej det behøver du helt sikkert ikke.

Du kan indtaste det du vejer i dag, enten på velkommensiden, lige når du logger ind, eller der hvor du taster mad ind.

Du kan så derefter rette dit mål, hvis du trykker profil => mål. Du indtaster så din nuværende startvægt og dit nye mål, osv.

Det kan du gøre så tit du vil, så der er ingen grund til at oprette en ny profil. Spørg igen hvis du stadig er i tvivl.

Mvh Nina
16 år11. februar 2008 kl. 14:39
Mange tak! Så lykkedes det.....det var dejligt. For det var altså pinligt at blive ønsket tillykke og så vide at juleflæsket stadig sidder på siden - også 1½ måned efter jul.
Nu ser vi om det kører :-) og tak for hjælpen.
KH Lene Gammelmor
16 år11. februar 2008 kl. 14:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });