hejsa. jeg synes det er fint at folk med en bmi på undr 18,5 ikke kan intaste at de vil tabe sig, men jeg ved at denne side også bruges af mange anorektikere der er i behandling, ink. mig selv når man er i behandling får man typisk at vide at man skal tage 500gr på om ugen, men det kan man desvære ikke bede madital om. kunne det evt. ændres???
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
jeg synes det er fint at folk med en bmi på undr 18,5 ikke kan intaste at de vil tabe sig, men jeg ved at denne side også bruges af mange anorektikere der er i behandling, ink. mig selv
når man er i behandling får man typisk at vide at man skal tage 500gr på om ugen, men det kan man desvære ikke bede madital om.
kunne det evt. ændres???