Nyt - 1 uge på oversigten
Du læser en tråd i debat > madital.dkiakob
re: Nyt - 1 uge på oversigten
Det er kanon!
Men der er en lille detalje. Jeg plejer at skrive min morgenmad ind - og så sidde lidt og kikke på resultatet på infosiden. Men for at få noget fornuftigt ud af den så bliver jeg nødt til først at ændre inddateringsdatoen til dagen igår - fordi ellers vil mit underskud blive urimelig stor og min væskeindtag mv urimelig lille fordi idag har jeg kun skrevet morgenmaden ind.
Jeg kan bare ikke lige se en løsning.
Men der er en lille detalje. Jeg plejer at skrive min morgenmad ind - og så sidde lidt og kikke på resultatet på infosiden. Men for at få noget fornuftigt ud af den så bliver jeg nødt til først at ændre inddateringsdatoen til dagen igår - fordi ellers vil mit underskud blive urimelig stor og min væskeindtag mv urimelig lille fordi idag har jeg kun skrevet morgenmaden ind.
Jeg kan bare ikke lige se en løsning.
16 år21. januar 2008 kl. 10:32
Lone
administrator
administrator
Ah ja, det problem kan jeg egentlig godt se - det må jeg finde ud af, når jeg lige får tid igen.
Studiet kræver sit her på det sidste, så jeg må hellere lige holde lidt fokus i slutspurten :-)
Mvh Lone
Studiet kræver sit her på det sidste, så jeg må hellere lige holde lidt fokus i slutspurten :-)
Mvh Lone
16 år21. januar 2008 kl. 21:29
iakob
Naturligvis. God arbejdslyst med studiet!
16 år22. januar 2008 kl. 09:15
administrator
Mvh Lone