#2 af Lone (administrator)
Google Ads
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Google Ads
Det var da mystisk? Det virker fint her. Ser du reklamerne, men kan bare ikke klikke på dem? Prøv evt. med CTRL+klik.
Er der andre, der oplever samme problem med, at reklamerne ikke er klikbare?
Mvh Lone
Er der andre, der oplever samme problem med, at reklamerne ikke er klikbare?
Mvh Lone
16 år16. januar 2008 kl. 11:37
slank2008 (slettet)
Ingen problemer her.
Razz: måske har du en pop-op stopper der forhindrer dem i at åbne?
Razz: måske har du en pop-op stopper der forhindrer dem i at åbne?
16 år16. januar 2008 kl. 12:45
Razzmatazz (slettet)
Spooky!
Det er muligvis min computer.. Jeg kan godt åbne dem ved at højreklikke og vælge åbn i nyt vindue, men det almindelige klik eller Crtl+klik virker ikke.
Jeg prøvede lige på en anden side, hvor der også er bannerreklamer - der kunne jeg åbne bannerreklamen med almindeligt klik, men google ads kunne ikke åbnes.
Det er muligvis min computer.. Jeg kan godt åbne dem ved at højreklikke og vælge åbn i nyt vindue, men det almindelige klik eller Crtl+klik virker ikke.
Jeg prøvede lige på en anden side, hvor der også er bannerreklamer - der kunne jeg åbne bannerreklamen med almindeligt klik, men google ads kunne ikke åbnes.
16 år16. januar 2008 kl. 17:08
KarinaHadsten (slettet)
Heller ingen problemer her - jeg måtte lige klikke ind på dating sider for at teste :-o
16 år17. januar 2008 kl. 12:45
slank2008 (slettet)
Fik du dig så en date?
16 år17. januar 2008 kl. 19:15
KarinaHadsten (slettet)
Nej heldigvis. :-) Jeg skyndte mig ud igen. Nu er jeg jo lykkelig med min kæreste og på vej ind i ægteskab :-D
Kh Karina
Kh Karina
16 år18. januar 2008 kl. 13:59
Ahimsa (slettet)
Kan det ikke være en pop-up stopper der gør forskellen??
Jeg ved ikke super meget om det men hvis du kan "åben i nyt vindue" maunelt kunne det da lyder derhenad??
Jeg ved ikke super meget om det men hvis du kan "åben i nyt vindue" maunelt kunne det da lyder derhenad??
16 år18. januar 2008 kl. 15:51
Det lader til at Google reklamerne ikke er "klikbare" hvilket jo ikke er så godt hvis du bliver afregnet efter klik og ikke efter visninger.. Jeg har forsøgt med en 3-4 stykker både under Forum-sektionen og Profil sektionen. Blot til orientering.
mvh
Razzmatazz