Profil id som i chatten

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Profil id som i chatten
Hej Lone

Kan samme oplysning om profilens id (køn og alder, evt også vægt) ikke laves i alle indlæg og svar i forum, som der er i chatten, når man holder pilen på brugernavnet, så er man fri for at gå ind i selve profilen, hver gang man vil have en kort oplysning om vedkomende.
Forstår du hvad jeg mener, ellers vil jeg gerne uddybe nærmere Lone.

Når du får tid må du gerne kigge lidt på chatten, der er nogle gange problemer, jeg har flere gange skrevet en masse og pludselig kan jeg ikke trykke "send "og alt det jeg har skrevet er forsvundet.
Jeg ved dem jeg har skrevet med, også har oplevet det samme.
På forhånd tak, jeg ved du kigger på det når du får tid.
Mvh beta
16 år13. januar 2008 kl. 22:55
re: Profil id som i chatten
Hej beta - god idé med den nemme tilgang til brugerinfo, det er nu tilføjet ... hos de samme som der var adgang til før :-)
(hold musen over brugernavnet)

Det var hurtigt lige at sætte på - chatten derimod tager noget længere tid, så den får jeg desværre ikke tid til lige foreløbigt.

Tak for forslaget :-)

Mvh Lone
16 år13. januar 2008 kl. 23:20
Hej

Tusind tak du er super hurtig, nej hvor er det dejligt.

Jeg forventer ikke at du skal ordne det med chatten her og nu, det er bare så du lige skriver det på listen over evt. rettelser fremover.
Det er ikke så mange der bruger chatten, vi er nogle få stykker der mødes ved 9 tiden, vi skal nok klare os ind til videre.
Godnat sov godt
Mvh beta

16 år13. januar 2008 kl. 23:43
Hej igen

Kunne det evt. også rettes i chatten og vægten også kommer med som i forum, ja nu er jeg krævende....
når du rækker lillefingeren, så tager jeg hele hånden... er det ikke sådan man siger....
Mvh beta
16 år13. januar 2008 kl. 23:50
Hej beta,

Oplysninger om køn og alder i chatten kan fås uanset, om man har offentliggjort det i profilen - jeg synes ikke jeg vil gå ind og gøre det samme med vægten, da det for mange er noget mere privat.

Mvh Lone
16 år14. januar 2008 kl. 15:53
Jeg synes at højden skulle tilføjes også. Der er jo stor forskel på at veje 80 kilo når man er 165 cm hhv 190 cm. Vægten alene siger ikke mig ret meget.

Jeg forstår ikke rigtig hvorfor alderen er god at have handy, så hellere startvægten for mig. Men det er ok med mig.
16 år14. januar 2008 kl. 17:53
Hej Lone

Okay ja det har jeg ikke lige tænkt på, lad det køre som det gør, det er helt fint som det er, man skal have love at have vægten for sig selv.

Mvh beta
16 år14. januar 2008 kl. 21:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });