Lige efter cykling i middagspausen igår, da skulle jeg til møde. Det varede til kl 15 og kl 14 var der pause. Der var jeg gået sukkerkold.
Normalt ville jeg være gået i kantinen og købt en sukkerfri sodavand og en chokoladebar eller en pose slik. Men igår købte jeg min eftermiddagsfrugt som sædvanlig (en pære og en banan) og så tvang jeg een af de andre, som havde købt en hel pose, til at give mig *et* stykke lakrids - og sagde så nej da jeg blev budt igen.
Det stykke lakrids - det smagte rigtig godt for skal man synde så kan man lige så godt nyde det :-) og jeg havde det rigtig godt med at jeg ikke kom tilbage med en snickers.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Normalt ville jeg være gået i kantinen og købt en sukkerfri sodavand og en chokoladebar eller en pose slik. Men igår købte jeg min eftermiddagsfrugt som sædvanlig (en pære og en banan) og så tvang jeg een af de andre, som havde købt en hel pose, til at give mig *et* stykke lakrids - og sagde så nej da jeg blev budt igen.
Det stykke lakrids - det smagte rigtig godt for skal man synde så kan man lige så godt nyde det :-) og jeg havde det rigtig godt med at jeg ikke kom tilbage med en snickers.