Oversigt over ugen

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Oversigt over ugen
Jeg har set flere tale om at de kan se om de på en hel uge har et tilfredsstillende motions niveau.
Jeg kan kun finde Fisk med smiley i oversigten som indikerer noget med ugen.
Hvor skal jeg lede?
På forhånd tak.
16 år6. januar 2008 kl. 18:56
re: Oversigt over ugen
Hejsa!

På oversigten kan du, øverst oppe, vælge om du vil se data for i dag, det aktive mål, to uger tilbage eller fire uger tilbage.

/Kenneth
16 år6. januar 2008 kl. 18:59
TARK - det prøver jeg lige så :-D
16 år6. januar 2008 kl. 19:18
Ja så let kunne det så være.
Det man først bliver blind på er som bekendt øjnene ;-)
16 år6. januar 2008 kl. 19:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });