søge brugere

Du læser en tråd i debat > madital.dk

søge brugere
Kan man ikke søge brugere på alder, vægt, lande region ?
Kan man ikke se andres profiler ?
Hvordan..
16 år5. januar 2008 kl. 20:02
re: søge brugere
Du kan ikke søge på profiler.

Nogle brugere har givet tilladelse til, at deres profil er tilgængelig for alle - disse profilers navn bliver til et link, når de skriver i forummet.

Det er den eneste måde, du kan få yderligere info om de andre brugere.

Mvh Lone
16 år5. januar 2008 kl. 20:11
Ja, jeg har selv tilladt min andre at se min profil og har skrevet lidt info. Men jeg kan ikke komme ind på den info som jeg har skrevet under min profil. Tror heller ikke andre kan se det ?
16 år6. januar 2008 kl. 13:43
Når du lægger indlæg i forummet som "Anonym bruger" er linket til din offentlige profil ikke tilgængelig.

For at andre skal kunne se dine data (hvis du har gjort din profil offentlig) skal du lade være med at sætte kryds ud for, at du gerne vil være anonym her i forummet - så bliver dit brugernavn at se, og linket til din profil bliver aktiveret.

Mvh Lone
16 år6. januar 2008 kl. 14:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });