#1 af Frede123 (slettet)
hvordan taster man ind at man har spist
Du læser en tråd i debat > madital.dkFrede123 (slettet)
hvordan taster man ind at man har spist
300 gr. risengrød ?
16 år4. januar 2008 kl. 19:31
Lone
administrator
administrator
re: hvordan taster man ind at man har spist
Det gør du under mad>indtast mad
Enten skal du vælge det lille 3-tal, som bringer en liste over dine opskrifter - her kan du så vælge risengrød, hvis du har oprettet en sådan opskrift.
Hvis du har indtastet en ny vare 'risengrød' skal du klikke på 2-tallet på indtastningssiden (mad>indtast mad)
Eller også søger du på ordet "risengrød" - her vil du se alle programmets varer, dine varer og opskrifter, som indeholder ordet "risengrød".
Jeg synes det er nemmest altid at benytte "søg"-funktionen, når man skal finde en vare. Blot husk at søg i ental - altså agurk, ikke agurker ... så har du mest held ;-)
Mvh Lone
Enten skal du vælge det lille 3-tal, som bringer en liste over dine opskrifter - her kan du så vælge risengrød, hvis du har oprettet en sådan opskrift.
Hvis du har indtastet en ny vare 'risengrød' skal du klikke på 2-tallet på indtastningssiden (mad>indtast mad)
Eller også søger du på ordet "risengrød" - her vil du se alle programmets varer, dine varer og opskrifter, som indeholder ordet "risengrød".
Jeg synes det er nemmest altid at benytte "søg"-funktionen, når man skal finde en vare. Blot husk at søg i ental - altså agurk, ikke agurker ... så har du mest held ;-)
Mvh Lone
16 år4. januar 2008 kl. 19:47
Frede123 (slettet)
jeg kan kun finde risengryn i oversigten og jeg ved da ikke hvor mange risengryn jeg har spist når jeg har spist 300 gr. færdig risengrød
16 år4. januar 2008 kl. 19:50
Frede123 (slettet)
har lavet en opskrift nu og håber det virker
16 år4. januar 2008 kl. 20:02
Lone
administrator
administrator
Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, da jeg ikke kender forholdet.
I brugen af programmet er det altid vægten af den rå / utilberedte vare, som skal angives. Dvs. du skal have vægten frem under madlavningen.
Det er mest rå produkter, som findes i programmet. Herudfra kan du så selv oprette opskrifter, så programmet bliver nemmere at bruge.
I brugen af programmet er det altid vægten af den rå / utilberedte vare, som skal angives. Dvs. du skal have vægten frem under madlavningen.
Det er mest rå produkter, som findes i programmet. Herudfra kan du så selv oprette opskrifter, så programmet bliver nemmere at bruge.
16 år4. januar 2008 kl. 20:03
Lone
administrator
administrator
ah, det var du hurtigst ;-)
spørg hvis der dukker mere op :-)
spørg hvis der dukker mere op :-)
16 år4. januar 2008 kl. 20:04