Fisk forsvundet fra oversigten?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fisk forsvundet fra oversigten?
Det ser ud til at mængden af fisk pr uge er forsvundet for oversigten med smileyerne. Er det med vilje, eller er det mon en fejl?
16 år4. januar 2008 kl. 11:42
re: Fisk forsvundet fra oversigten?
Hej annebn,

Jeg tog midlertidigt fisk pr. uge væk fra oversigten, da der var problemer med dagene hen over årsskiftet. Dette er nu rettet, og fisken er på igen.

Mvh Lone
16 år4. januar 2008 kl. 14:55
re: Fisk forsvundet fra oversigten?
Ja, det kan jeg se. Tak for forklaringen -et øjeblik var jeg bange for at jeg havde set helt galt i formiddags. :-)
16 år4. januar 2008 kl. 20:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });