Tilføje yoga til motion

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Tilføje yoga til motion
Hej,

Jeg dyrker en masse yoga til hverdag og kunne mægtig godt tænke mig at kunne skrive det på min motionsliste.
Kan vi få tilføjet det?
16 år4. januar 2008 kl. 10:50
re: Tilføje yoga til motion
Hejsa!

Det er ikke sikkert Lone kan finde en værdi lige nøjagtigt på yoga, men indtil videre kunne du måske bruge Tai Chi, der har en værdi på 4. Det ville jeg gøre.

Mvh Nina
16 år4. januar 2008 kl. 11:29
Hej gauri,

Jeg kan desværre ikke tilføje flere motionsformer, da dataene for de tilgængelige motionsformer er taget fra en udarbejdet liste.

Jeg kan ikke selv gå ind og tilføje nye (herved ville listens værdi ophøre), så du må - som Nina skriver - vælge en motionsform, som minder om yoga.

Mvh Lone
16 år4. januar 2008 kl. 16:07
Super :) Tak for inputtet og rigtig god ide med indtaste det som Tai Chi.
16 år22. februar 2008 kl. 10:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });