Vejning mm

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Vejning mm
Hejsa.

Jeg er ret ny herinde. Jeg prøver fra i dag at taste alt ind jeg spiser og drikker, men jeg er allerede kommet i problemer... hvordan vejer man f.eks. en kop kaffe?

Vejer I reelt alt I indtager, eller sjusser I jer frem?

vh Mads.
16 år3. januar 2008 kl. 09:51
re: Vejning mm
jeg siger at 2 dl svare til 200 gr.
Selv helt ny her. Sådan gør jeg med al væske.
16 år3. januar 2008 kl. 10:01
Tak for svaret.. det lyder jo fornuftigt nok
16 år3. januar 2008 kl. 10:07
Selv tak, Har du meget som du ønsker at tabe?
16 år3. januar 2008 kl. 10:36
Naaaa... det handler ikke så meget om kilo for mig, mere deres placering. Er ved at få for stor mave og det skal der gøres noget ved.
16 år3. januar 2008 kl. 10:44
Jeg sjusser mig frem på arbejde og i byen. Derhjemme vejer jeg min mad - men indholdet sjusser jeg mig så til når manden står for madlavningen.
16 år3. januar 2008 kl. 13:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });