Kan jeg få en notesbog og kopiere den ene dag til den næste? Forslag.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kan jeg få en notesbog og kopiere den ene dag til den næste? Forslag.
Hej Lone

Jeg er relativt ny bruger her på madital og synes programmet fungerer godt og er letforståeligt. Tak fordi du giver os muligheden for at bruge det.

Jeg er ikke særlig kreativ og smører kun madpakke til mig selv, så min mad vil ligne hinanden både hvad angår morgenmad, frokost og mellemmåltider hver dag i en sammenhængende periode - indtil f.ex All-Bran pakken er tom og jeg skifter til havregryn, som jeg så spiser i en periode. Derfor ville det være dejligt at slippe for indtastningen og bare kunne hente gårsdagens indtastning og slette det der ikke er relevant.

En anden funktion jeg synes kunne være nyttig vil være en slags notesbog. Jeg er med på at man kan skrive kommentarer i sin dagbog, men jeg tænker her på en til mere generel anvendelse. F.ex har jeg læst i forum noget om omregning mellem rå og kogt ris - den slags info ville være god at kunne skrive ind i sin notesbog, så det hele tiden er let tilgængeligt.

17 år18. december 2007 kl. 11:28
re: Kan jeg få en notesbog og kopiere den ene dag til den næste? Forslag.
Den ene funktion er her vist allerede. Lige ved siden af søg-feltet under "mad">"indtast mad" ser du et lille ikon, som skal gøre det ud for en "note" :-)
Den er uafhængig af datoen - dvs. hvis du skriver noget i dag, vil det vises hver dag.

Den anden funktion findes ikke, men der er efterspørgsel på at kunne kopiere opskrifter (så man bare lige kan rette nogle få ting) - det kunne laves i samme ombæring.

Lige pt. bliver der arbejdet på motionsdelen i stedet :-)

Mvh Lone
17 år18. december 2007 kl. 14:08
re: Kan jeg få en notesbog og kopiere den ene dag til den næste? Forslag.
Oh.... smart. Jeg troede netop den var relateret til den enkelte dag. Så løser det jo mit ene problem på stedet. Det andet venter jeg bare i spænding på at andre også synes kunne være rart.
Tak for hurtigt svar
17 år18. december 2007 kl. 14:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });