Kan jeg udskrive dagbog en??

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kan jeg udskrive dagbog en??
Hej
Kan jeg udskrive min dagbog, det kunne jeg godt tænke mig.
Jeg bruger den til at skrive ind ALT det jeg indtager, p.g.a. min allergi, jeg kan ikke finde ud af hvad det er der giver udbrud ,af det mad jeg indtager lige i tiden, og da jeg skal til lægen i nær fremtid, kunne jeg godt tænke mig at udskrive min dagbog og vise ham den.
Jeg er ingen ørn til at bruge pc'en med alt det der højre klikke og sætte ind eller kopi, hvis det er det i foreslår, det ville være ærgligt hvis ikke det kan lade sig gøre, så må jeg have gang i blok og kuglepennen.
Mv beta
17 år10. december 2007 kl. 10:14
re: Kan jeg udskrive dagbog en??
Hvilken periode vil du gerne have printet ud for? Fra dato til dato?

Og hvor meget skal der med?
- mad
- motion
- dagbogskommentarer (egne) + evt. andres?

Så skal jeg prøve at få lavet en special edition, som du bare kan printe - det er vist nemmere end alt det copy & paste ;-)

Hvornår skal du bruge printet?

(skriv evt. til mig via kontaktlinket i bunden, hvis der er yderligere info, som du ik vil have med her i forum)

Jeg sender en mail med de ønskede data til den mail-adresse, som du har indtastet her i programmet ... bare lige jeg får de præcise ønsker ;-)
Har du Word installeret? Så sender jeg i det format :-)

Mvh Lone
17 år10. december 2007 kl. 16:26
Hej Lone

Det er kun min dagbog jeg skal bruge en udskift af, det er der jeg har tastet min mad ind.
Jeg skal ikke bruge det før på torsdag, og den 26.11. er den første dag jeg har indtastet min mad i dagbogen og frem til d.d.
Det er fint hvis du sender det i Word så kan jeg vel finde ud af det, ellers hører du fra mig....
Måske er det bedre at jeg fremover skriver min mad ind i Word så jeg kan printe det ud der fra, men det er så nemt herinde at taste det ind.
Jeg ville ønske at det er noget du vil arbejde på en gang, at det bliver permanet med at man kan udskrive her fra madital.
Tusind tak Lone du er SUPER tak for hjæpen.
Mvh beta
17 år10. december 2007 kl. 22:39
se mail ;-)
17 år11. december 2007 kl. 09:06
Hej Lone
Tak for mail
Det er sødt af dig, at du lige kunne hjælpe mig, så kan jeg roligt taste ind i dagbogen, og få det udskrevet.

Endnu en gang tusinde tak, hvad skulle vi gøre uden dig, og denne side.
Er du klar over du har mange tabte kilo på samvittigheden, det skal du kun være meget stolt af.
Jeg anbefaler siden til alle der nævner at de vil tabe sig.
Du ønskes en glædelig jul.
Knuser beta
17 år11. december 2007 kl. 19:36
Det er super godt, at Madital virker (for nogle) - og ja, indimellem tænker jeg også "yes, sådan der!" :-) når jeg læser i en offentlig profil, at en bruger er ved at nå sit mål. Det er virkelig super skønt! Så har jeg samtidig nået mit mål ;-)

Så er håbet bare, at der holdes fast :-) Og ja, jeg tror jo på, at der skal viden/oplysning til for at virke langsigtet. Det kortsigtede gider vi ik ;-) Jeg synes også, at jeg hører folk skrive noget i den retning, så begejstringen ligger helt klart også hos mig :-)

I øvrigt velbekomme - og glædelig jul til dig også :-)
17 år11. december 2007 kl. 21:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });