#2 af Lone (administrator)
Idé til ny funktion: Planer
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Idé til ny funktion: Planer
Umiddelbart kan du jo lave en kommentar til de andre brugere, og på den måde bruge det som overordnet plan.
Profil > ret profil > kommentar til de andre brugere.
Profil > ret profil > kommentar til de andre brugere.
17 år22. november 2007 kl. 12:55
iakob
re: Idé til ny funktion: Planer
Ja - man kunne også skrive det i dagbogen for hver dag eller ned i tekstfeltet for den dag man indtaster mad for. Men det er ikke helt så pågående/up front, som jeg synes ville være rart.
Lige nu har jeg skrevet de ting, jeg skal huske som min plan, på et stykke papir der hænger på opslagstavlen. Så er det nuværende problem jo løst for mit vedkommende.
Det var bare en idé, hvis du mangler noget at lave på siden ;-)
Lige nu har jeg skrevet de ting, jeg skal huske som min plan, på et stykke papir der hænger på opslagstavlen. Så er det nuværende problem jo løst for mit vedkommende.
Det var bare en idé, hvis du mangler noget at lave på siden ;-)
17 år22. november 2007 kl. 13:34
[Fed]
HANDLINGSPLAN FOR NÆSTE UGE:
Ingen kager i den næste uge - heller ikke magre.
Ingen desert i næste uge - bortset fra ren frugt.
Ingen nødder i næste uge - bortset fra det sædvanlige på morgenmaden.
På lørdag skal jeg hjælpe en veninde med af flytte og hun har lovet mig et grovrundstyk og sukkerfri sodavand. Tager selv frugt (banan/klementin) med for at være sikker på at det er der.
På søndag
På mandag
[/Fed]
Men jeg synes der manglede et åbenlyst sted at putte planen hen. Et sted hvor den ligesom gjorde opmærksom på sig selv. Kan man lave en funktion, en plan, på 2 niveauer: dagligt og specifikke dage? F.eks et specielt felt i dagbogen - een på ugebasis (fælles felt) og een per dag. Teksterne vil så komme frem i dagbog, på oversigten og på inddateringssiderne - på de pågældende dage.
Er det en fornuftig funktion?
Evt med det hele samlet i en oversigt, som kan printes ud og hænges på opslagstavlen?
Bare en idé.