Måltidsindtastning

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Måltidsindtastning
Jeg glemmer tit at vælge måltidet før jeg begynder at taste ind - og kommer først i tanke om det, når jeg er færdig. Det betyder at jeg skal slette alle mine indtastninger og taste dem ind igen (specielt træls ude på arbejde hvor der tit er tale om mange forskellige ting). Især fordi boksen med de spiste madvarer i hopper op i toppen hver gang man har slettet noget.

Så jeg tænkte om det ikke var muligt at lave en funktion, hvor man kunne vælge måltidet om for en ret/vare. Eller mulighed for at vælge mange retter/varer i komboboksen og så sætte måltidet for dem alle på een gang?

Det ville i hvert tilfælde være dejligt for glemsomme sjæle som mig!
17 år17. november 2007 kl. 19:29
re: Måltidsindtastning
Det lyder som en god ide, for jeg kommer også ofte først i tanke om det for sent.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor man for at få en glad smiley ikke må spise ret meget til mellemmåltiderne. Jeg mener ellers at det er vigtig med 3 mellemmmåltider, men ude at overspise, giver det mig altid en sur smiley. Ved nogen mere om det?
V.h.
Ritar
17 år21. november 2007 kl. 18:15
Hvis man trykker på det man allerede har indtastet og derefter vælger hvilket måltid det tihører, bliver det rettet, så det er ikke nødvendigt at slette og starte forfra.
17 år26. november 2007 kl. 12:31
Ja.. det har jeg også oplevet. Men jeg synes ikke det virkede første gang jeg prøvede (altså før jeg skrev det første indlæg). Måske en ny funktion? eller måske så er jeg bare tastatur-forvirret :-D
17 år26. november 2007 kl. 20:19
nej, det er rigtigt, det virkede ikke før, men jeg har fuldstændig glemt at meddele at jeg har lavet det :-)
17 år26. november 2007 kl. 20:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });