#2 af bruger slettet
Reklamer
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: Reklamer
Min holdning til reklamer er at det er helt i orden, det eneste problem jeg lidt har, er at de ikke åbner i et nyt vindue...
17 år16. november 2007 kl. 15:43
Rama (slettet)
Jeg synes også det er helt fint med reklamer, når det ikke er sådan nogle der skal krydses væk o.l.
De nye reklamer åbner i et nyt vindue, men dem fra Google gør ikke.
De nye reklamer åbner i et nyt vindue, men dem fra Google gør ikke.
17 år16. november 2007 kl. 16:29
zentu
Det er helt ok det er et supergodt program
17 år16. november 2007 kl. 16:58
iakob
Enig med de andre. Så længe at reklamerne ikke lægger sig i eller over det felt jeg læser i, så er jeg faktisk ret ligeglad med dem.
Håber du får nogle penge ind via reklamer. Jeg var på slankerummet.dk før og da det blev et betalingssite så løb jeg skrigende herover. Godt det samme, for her har jeg virkeligt fundet det værktøj som skulle til.
Du burde lønnes af det offentlige for det gode arbejde... hey, hvorfor ikke søge EU-midler eller sådan noget? ;-)
Håber du får nogle penge ind via reklamer. Jeg var på slankerummet.dk før og da det blev et betalingssite så løb jeg skrigende herover. Godt det samme, for her har jeg virkeligt fundet det værktøj som skulle til.
Du burde lønnes af det offentlige for det gode arbejde... hey, hvorfor ikke søge EU-midler eller sådan noget? ;-)
17 år16. november 2007 kl. 19:20
bruger slettet
hvis man vil åbne reklamerne i et nyt vindue, kan man bare højreklikke på dem med musen og trykke der, hvor der står "åbn i nyt vindue".
De reklamer fra google skal man højreklikke på overskriften, der er understreget. :o)
De reklamer fra google skal man højreklikke på overskriften, der er understreget. :o)
17 år17. november 2007 kl. 13:10
administrator
Som I nok har opdaget, har jeg sat andre reklamer på ude til højre. Dette i håb om, at programmet kunne give lidt mere økonomisk, end da jeg kun benyttede mig af reklamerne fra google - dem har jeg dog ikke udeladt helt.
Indtægten på de nye afhænger af, om de fører til et køb, så jeg ved ikke om det er givtigt i det lange løb. Hvorimod googles udbydere jo betaler pr. klik. Men jeg syntes, det var forsøget værd :-)
Jeg hører meget gerne jeres reaktioner omkring dette tiltag. Er det noget skidt eller er det ok :-)
Mvh Lone