hjælp - oversigt og data

Du læser en tråd i debat > madital.dk

hjælp - oversigt og data
Jeg er ny herpå siden, så har siddet og kigget lidt rundt, men når jeg trykker på Info>oversigt står der i de to felter "dine data" og "dit ideal" og nedenunder står der "der er ingen data at foretage beregninger ud fra".
Jeg er ikke helt klar over, hvad jeg skal bruge denne side til?
17 år15. november 2007 kl. 09:45
re: hjælp - oversigt og data
Når du har indtastet din mad og motion, kommer der en masse data frem mht. kalorieoverskud/underskud, energiprocenter, fedtsyrer, kostfibre, tilsat sukker, m.m.
17 år15. november 2007 kl. 10:32
re: hjælp - oversigt og data
okay, tunsind tak :o)
glæder mig til at komme i gang, og tak for det hurtige svar.
17 år15. november 2007 kl. 11:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });