(lk) ??

Du læser en tråd i debat > madital.dk

(lk) ??
Hej
Igår havde jeg lige en kontrol af hvad jeg indtog af kcal.
Taster ikke ind hver dag mere, da jeg efterhånden nææsten har styr på vægten.
Bag de madvare jeg tastede ind stod der (lk) hvad betyder det.

Mvh beta
17 år6. november 2007 kl. 13:57
re: (lk) ??
Hej beta,

Det er den nyeste opdatering :-) ... ang. måltider.

Ik = ikke angivet
Mo = morgenmad
Fr = frokost
Mi = middagsmad
Me = mellemmåltid

Mvh Lone
17 år6. november 2007 kl. 16:00
Hej
Okay mange tak
Men hvor kan man så taste mo- eller fr.- ind, alle mine indtastede står med lk bag ved

Mvh beta
17 år6. november 2007 kl. 16:29
På siden hvor du indtaster mad - lige oven over feltet til "antal gram" :-)
17 år6. november 2007 kl. 16:33
Hej
Ja ja, det er jo øjnene man først bliver blind på.
Tusind tak Lone, hvad skulle vi gøre uden dig.

Mvh beta
17 år6. november 2007 kl. 17:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });