Fiskeolie?

Du læser en tråd i debat > kost

Fiskeolie?
Hej slanke-eksperter
Jeg plejer at tage to pikasol fiskeolie tabletter hver dag og tænkte så lige at jeg ville taste dem ind som et kosttilskud. Men jeg kan da slet ikke finde ud af hvad der er i på nær "langkædede omega 3 flerumættede fedtsyrer". Så vidt jeg kan se er der ingen vitaminer i?
Kan jeg taste det ind nogen steder, tænker at det måske kan hjælpe til at få fedt-smileyen glad, han er altid så trist ;o)

Tager i forresten vitaminpiller?
Jeg gør ikke, men nu hvor jeg kan følge med i alt hvad jeg indtager kan jeg se at det ikke er hver dag jeg får dækket mit vitaminbehov. Især D-vitamin er hel gal, men det kan jeg vel selv danne hvis jeg gik ud i solen?
Hvor meget sol mon der skal til?
17 år20. oktober 2007 kl. 22:16
re: Fiskeolie?
Lige mht. D-vitamin tror jeg ikke du skal være bekymret over at få for lidt, da kroppen ikke selv kan udskille det overskydende, så det du får ekstra om sommeren ved at være i solen er ophobet i kroppen til om vinteren. Jeg kan se at jeg selv får ca. 97% ADT D vitamin, og så går jeg bare ud fra at kroppen har resten opbevaret fra i sommers. Du kan læse mere om det her: netdoktor.dk
17 år21. oktober 2007 kl. 11:24
re: Fiskeolie?
Jeg spiser en multivitamin piller hver dag og regner med det sørger for mine vitaminer og mineraler.
17 år21. oktober 2007 kl. 17:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });