Hvis man skal have

Du læser en tråd i debat > kost

Hvis man skal have
colorado steak,men ikke kan finde den på listen til intastet mas, hvordan skal jeg så slå den ind?
Vi skal ud med min kærstes firma i morgen og boule og bagefter spisning, og vi ved vi skal have colorado steak nemlig. Så vil jeg jo gerne vide sådan ca hvor meget jeg må få...uden det vælter min kalorie intagelse totalt...
de bedste hilsner
17 år4. oktober 2007 kl. 23:10
re: Hvis man skal have
mas=mad... :o)
17 år4. oktober 2007 kl. 23:10
Kan du ikke benytte dig af tallerken opdeling. Du ved den med at dele tallerknen i 3 dele og så dermed undgå at spise for meget :-)

Håber i får en rigtig hyggelig aften.
17 år5. oktober 2007 kl. 09:21
jooo det kunne jeg det var bare fordi jeg gerne ville have tastet det ind i min mad plan i "intast mad" :)
De bedste hilsner
17 år5. oktober 2007 kl. 09:28
nu har jeg slået det ind under culotte steg, det bliver jo nok ikke det samme, men ved ikke helt hvor galt det er. :)
De bedste hilsner
17 år5. oktober 2007 kl. 09:30
Nå ja selvfølgelig :-)

Jeg har også været ude og spise hos nogle venner og ja...jeg har heller ikke fået tastet det ind. Men jeg synes det er godt du har fundet noget der minder om det også fået det skrevet ind. Det vil jeg også arbejde på i dag.
17 år6. oktober 2007 kl. 06:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });