Nem indkøbsliste
Du læser en tråd i debat > kostSpacy
re: Nem indkøbsliste
Hej du er så god til at gennemskue hvad jeg mener (ad. Madital) vil jeg da godt lige komme med en kommentar til dit indlæg.
Jeg synes det er en vildt god ide. Og i mit tilfælde som kun har en foruden migselv at handle ind til, er den jo lige til at gå til.
Men igen, det er bare en af de ting denne fantastiske side kan bruges til.
Jeg synes det er en vildt god ide. Og i mit tilfælde som kun har en foruden migselv at handle ind til, er den jo lige til at gå til.
Men igen, det er bare en af de ting denne fantastiske side kan bruges til.
17 år2. oktober 2007 kl. 10:14
Dejlig glad (slettet)
re: Nem indkøbsliste
Hej spacy
Godt at du kan bruge den. Det kan jeg selv. Da jeg hader at handle bliver det tit sådan lidt hurtigt og derfor vil jeg gerne kunne undgå at skulle handler mere end nødvendigt :-).
Godt at du kan bruge den. Det kan jeg selv. Da jeg hader at handle bliver det tit sådan lidt hurtigt og derfor vil jeg gerne kunne undgå at skulle handler mere end nødvendigt :-).
17 år2. oktober 2007 kl. 11:08
Så prøvede jeg at tage mit gennemsnit for 2 uger....der kunne jeg jo se hvor mange kilo gulerødder jeg f.eks spiser på to uger...så var der ikke lang til næste tanke...jeg kan da bruge den som indkøbsliste og købe ind for en uge af gange. Jeg deler bare med 2 og så har jeg forbruget for 1 uge. Det gør det lettere da jeg nu ved hvad jeg spiser pr. uge. Det skal så ganges op med hvad resten af familien indtager...og puhhh sikke en liste. Selvfølgelig er det ikke alt man kan købe som kan holde sig en uge. Men det giver et overblik over hvad der skal til.
Måske en ide nogle af jer kan bruge.