Frugt og Kræsen!

Du læser en tråd i debat > kost

Frugt og Kræsen!
Er lidt i tvivl om hvor meget frugt jeg skal spise.
Jeg er nemli temmelig kræsen og bryder mig i det hele taget ikke særlig meget om frugt.
Jeg har i nogle dage drukket en del appelsinjuice og det har fået smilyen til at se glad ud, når jeg har indtastet mad.
Er der nogen der ved om det er godt eller skidt at dække størtedelsen af den anbefale indtagelse af frugt med appelsinjuice?
17 år28. september 2007 kl. 13:58
Frugt og Kræsen!
1 glas juice (sørg for en sukkerfri af slagsen) svarer til 1 frugt. Drikker du f.x. 5 glas juice, svarer det stadig kun til1 frugt.. Så det er en falsk smiley du får...
Altså spis frugt eller grønt... Der er jo en masse at vælge imellem i en frugt/grønt afdeling...
17 år28. september 2007 kl. 15:26
re: Frugt og Kræsen!
Øv!!!
Tænkte nok at det ikke kunne passe :-)
17 år28. september 2007 kl. 15:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });