Tabe sig??

Du læser en tråd i debat > kost

Tabe sig??
Er det ikke ligemeget hvad man spiser bare man holder sig inden for kcal grænsen, man har sat sig pr. dag?
Jeg har stadig plads til at spise slik( undtagen choklade)..
17 år8. september 2007 kl. 12:29
re: Tabe sig??
Jo i princippet er det lige meget, hvis du kun arbejder på at blive slank. Men du skal være opmærksom på at der overhovedet ingen vitaminer og mineraler er i slik. Så hvis du også arbejder på at blive sund, så skal du tænke dig godt om.

Personligt tænker jeg også (bitter erfaring) at jeg altid spiser det samme uanset om jeg vil tabe mig eller ej, bare i nogle helt andre mængder. Og lige pludselig glemmer jeg alt om hellige løfter, hvis jeg ved der ligger en hel pose i skabet, selv om jeg ved at jeg kun kan tåle to stykker idag. For mig virker det bedst at boykotte slik og kage totalt og tage en kold tyrker, så jeg kke lige pludselig finder mig selv i gang med at overæde det forkerte. En kold tyrker gør for mig at jeg slet ikke har lyst til det på samme måde
17 år8. september 2007 kl. 13:12
re: re: Tabe sig??
Eller man kan indføre en fast slikdag og en fast mængde man må få. Så har man styr på det og også noget at se frem til.
17 år8. september 2007 kl. 19:43
.oO(Lige en tanke)Oo. Jeg tænker KUN på at komme så langt ned i kcal som muligt, for at tabe mig. Problemet er når det bliver for indviklet så tager det tid, og tager det tid, midster jeg lysten. For det at tabe sig handler jo ikke kun om de næste 10 uger. Det er resten af livet at man skal tænke over ikke at få for mange kcal indenbords. Men går vægttabet i stå, er man træt eller lign. er det jo en god idé lige at kaste et blik på andet som f.eks. kostfiber, vitaminer mv. :-)
17 år9. september 2007 kl. 20:23
Jeg har tabt mig 2.5kg på en lidt under en måned, og jeg spiste slik, chokolade, chips og sådan et par gange i ugen. Sørgede bare for at holde mig på 12-1300kcal om dagen.

Er 161cm høj og er gået fra 62.3 til 59.8.... Så for mig er det ligegyldigt hvad jeg spiser.
17 år25. september 2007 kl. 20:58
re: re: Tabe sig??
Ja, som sådan er det da lige meget hvad du spiser bare du holder dig på de valgte kalorier. Problemer er, at der ikke er meget næring og sundhed i slik og kager og du er heller ikke mæt særlig længe på den diæt.
Hilsen Ulla
17 år26. september 2007 kl. 18:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });