Sukkerfri opskrift?

Du læser en tråd i debat > kost

Sukkerfri opskrift?
Hej!

Jeg skal til at sylte blommer i næste uge, og ville gerne lave dem uden sukker, jeg kan kun finde en opskrift der er lavet med hermesetas og som tilberedes i ovn. Men jeg tror at denne opskrift er til syltetøj. Det jeg gerne vil lave er ½ syltede blommer. Er der nogen der har en go opskrift? Eller har prøvet den anden evt?

Jeg søger også inspiration til en kalorielet gammeldags æblekage.

MVH. Johanne
17 år31. august 2007 kl. 11:49
re: Sukkerfri opskrift?
Hvad med at sød i stedet for sukker?
17 år4. september 2007 kl. 22:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });