#1 af bruger slettet
FOR F***** DA OS
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
FOR F***** DA OS
kender i ikk det at i har spist lige et pitabrød for meget til aftens mad??? hmm det har jeg lige gjort det aften... og nu har jeg spist for 1220 kcal i dag.. mega skod for så ved jeg bare at vægten ikk rykker sig særlig meget til på mandag.... jeg skal helst ligge på omkring de 900-1000 kcal om dagen før jeg taber mig.... nå men jeg må bare holde mig der nede de næste par dage til på mandag hehe... men det er bare så træls
17 år1. august 2007 kl. 19:42
bruger slettet
re: FOR F***** DA OS
Hej cherie.. Joo kender det godt. Men det var ikke det værste du fik for meget af. Bare klø på igen og gå en tur i morgen. Jeg skal også kun have ca 1000 kcal om dagen for at tabe mig, men det er godt nok lidt nogen dage. Så er det bedre at tage et ekstra pitabrød og ikke et stykke chokolade om aftenen fordi man er sulten.. Jeg vil hellere tabe mig over en længere periode, ellers bliver det somme tider for surt.. pøj pøj herfra
17 år4. august 2007 kl. 17:03
Anonym
re: FOR F***** DA OS
Skægt... har lige fattet hvorfor det er så smart at dyrke motion, især hvis man vil tabe sig!
Jeg skal bruge ca. 2400 kalorier om dagen når jeg også cykler til og fra arbejde og bør indtage cirka 1400 kalorier om dagen for at nå mit mål om et kilo om ugen. Det er 4-500 kalorier mere end jer og STADIG etvægttab på EET kilo om ugen! Smart.....
Jeg skal bruge ca. 2400 kalorier om dagen når jeg også cykler til og fra arbejde og bør indtage cirka 1400 kalorier om dagen for at nå mit mål om et kilo om ugen. Det er 4-500 kalorier mere end jer og STADIG etvægttab på EET kilo om ugen! Smart.....
17 år6. august 2007 kl. 22:02
bruger slettet
re: re: FOR F***** DA OS
Hej Anonym
Jeg dyrker også motion, har ikke kørekort så jeg cykler bl.a hver dag. Men indtagelse af kcal. har noget med at gøre at jeg ikke skal tabe mig meget. Vil kun tabe ca 4 kg mere.. Derfor anonym.. Men taster heller ikke motion ind, det tager jeg bare som ekstra.. Smart
Jeg dyrker også motion, har ikke kørekort så jeg cykler bl.a hver dag. Men indtagelse af kcal. har noget med at gøre at jeg ikke skal tabe mig meget. Vil kun tabe ca 4 kg mere.. Derfor anonym.. Men taster heller ikke motion ind, det tager jeg bare som ekstra.. Smart
17 år7. august 2007 kl. 09:58