forslagt til andet end karry.

Du læser en tråd i debat > kost

forslagt til andet end karry.
Hej
Nu her der er en masse friske grønsager, tager jeg tit og snitter de forskellige ting og smider det i woken, uden olie og krydre det med salt peber, og hvis det skal være vildt så putter jeg karry i, jeg har ikke alle de forskellige slags på krydderihylden, jeg tænkte om der er nogle gode forslag til andre kryderier jeg kan putte i, uden at ødelægge de dejlige grønsager.
Jeg vil godt prøve noget nyt men ikke invistere i krydderier hvis ikke det smager godt sammen.
17 år4. juli 2007 kl. 15:18
re: forslagt til andet end karry.
Jeg synes det smager godt med lidt soya i grøntsager men ellers bruger jeg persille, timian, basilikum og hvad der ellers er "på hylderne" af friske krydderurter til at variere smagen.
Sennep er også godt.
Hilsen Elis
17 år5. juli 2007 kl. 10:48
Hej

Jeg er også glad for soja og bruger også ingefærpulver, for det synes jeg også giver en god smag!

/Cibbe
17 år5. juli 2007 kl. 12:04
Hej :D
hvis det skal være lidt indisk
så smager det godt med spidskommen, garam masala eller lidt tandori krydderi?

mere asiatisk ville jeg sige at det var lækkert med soya, meget lidt østers el. fiske sovs, noget lime og noget indefær ;-)

Du kan også lave det lidt mere klassisk, og så hakke en masse forskellige krydderurter og proppe det i !

Knus sunshine
17 år7. juli 2007 kl. 15:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });