Urtete

Du læser en tråd i debat > kost

Urtete
Hej... Er det virkelig rigtigt at der er så mange kalorier i te, blade. Jeg drikker meget Lene Hanssons urtete. Men efter maditals oversigt er der 110 kcal i 100 ml. Puhh 5 kopper te, så er jeg på 1000 kcal.???!! Drikkeklar te er der nærmest intet i, skal jeg virkelig droppe min lækre urtete? Er der nogen som ved noget?
17 år21. juni 2007 kl. 09:31
re: Urtete
Du får kun kalorier fra te, hvis du også spiser tebladene - så lad være med det :-) ... men nyd din sunde urtete og vælg "te, drikkeklar", når du taster ind.
17 år21. juni 2007 kl. 10:47
re: re: Urtete
Hej.. Tak for svaret... Hæ hæ bladene de ryger i skraldespanden sammen med filteret, dem spiser jeg ikke.. Så vil jeg nyde min lækre syre/base te.
17 år21. juni 2007 kl. 14:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });