Havregrød
Du læser en tråd i debat > kostCibbe
re: Havregrød
Hej
Vandet skulle gerne tælle med.... Men uanset vil det være de samme kalorier i havregrød, hvad enten det er tastet som de to ingredienser for sig eller som en opskrift. Når du har lavet opskriften skulle du gerne under "dine varer/opskrifter" kunne finde din ret. Her er der et "i", óg hvis du klikker her skulle du gerne kunne se vand, havregryn, og evt mælk, hvis du da kommer det på grøden når du spiser den..... Håber at det er til hjælp?!
/Cibbe
Vandet skulle gerne tælle med.... Men uanset vil det være de samme kalorier i havregrød, hvad enten det er tastet som de to ingredienser for sig eller som en opskrift. Når du har lavet opskriften skulle du gerne under "dine varer/opskrifter" kunne finde din ret. Her er der et "i", óg hvis du klikker her skulle du gerne kunne se vand, havregryn, og evt mælk, hvis du da kommer det på grøden når du spiser den..... Håber at det er til hjælp?!
/Cibbe
17 år12. juni 2007 kl. 23:12
Jeg har lige et spørgsmål til havregrød. Skal jeg bare taste det ind som havregryn, da jeg jo laver det af vand og havregryn? 2,5 dl vand og 1 dl gryn. Jeg har prøvet at lave en "Ny opskrift" hvor jeg har tastet det ind, men når den så viser oversigten står der kun havregryn, men det er vel fordi det kun er lavet af gryn og vand. Er bare ikke sikker på om det er det samme antal kcal. der er i, når det har kogt og blevet til grød. Håber nogen kan hjælpe.