nem mad?

Du læser en tråd i debat > kost

nem mad?
JEg mangler ldt inspiration til nem sund mad. Jeg arbejder som post så er temlig aktiv i 4-5 timer hver dag, skal spise frokost og mellemmåltider mens jeg er ude så det mad jeg skal indtage skal være meget meget nemt.... nogen ideer?
17 år10. maj 2007 kl. 16:52
re: nem mad?
Hvad med en rugklapper med salat og magert kød, eller bare en klapsammen som man siger, det er det mest simple du kan lave, men ikke så spændende, du skal bare huske at spise hver 3. time ca. og selvfølgelig masser af frugt det er nemt at have med.
17 år11. maj 2007 kl. 13:06
re: nem mad?
jeg laver nogle gange en slags blandet salat med rucola, andre salater, agurk, champignon og så lidt ristede skinketerninger - det smager supergodt og er jo let lige at have med i en boks:-)
17 år14. maj 2007 kl. 11:42
re: re: nem mad?
Jeg synes nem og lækker mad er pitabrød med masser af salat og tun... Eller tortilla-brød med hakket oksekød og salat... Nemt lige at pakke ind i sølvpapir og tage med på farten :o)
17 år3. juni 2007 kl. 22:14
re: re: re: nem mad?
En plastpose med jordbær til mellemmad.. Det spiser jeg i STORE mængder i øjeblikket :-)
17 år13. juni 2007 kl. 10:06
re: re: re: re: nem mad?
Hvis du har lavet kødsovs (med hakket kød og flåede tomater), så tag et af de fladbrød man kan købe i indvandrerbutikkerne og brug som bund i en pizza. På med kødsovsen og en smule mager ost, ind i ovenen mens du vasker op og lad det køle af. Næste morgen smækker du en god gang salat på og klapper den sammen før du tager afsted. Hvis du har plads i fryseren, så lav en stak af gangen og frys ned - RIGTIG smart når det skal gå stærkt om morgenen og stadig et rigtig måltid...
17 år7. august 2007 kl. 08:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });